ADCOnet
- financiële administratie
Wij kunnen
(een deel van) uw financiële administratie in beheer nemen!
Voor het bepalen van het tarief voor het verzorgen van (een deel
van) uw financiële administratie hanteren wij tariefklasses.
Uw tariefklasse is afhankelijk van het aantal mutaties, zoals
het aantal inkomende en uitgaande facturen en het aantal bankafschriften.
De indeling in de tariefklasse maken wij voordat met de werkzaamheden
wordt gestart. Zo weet u precies waar u aan toe bent.
Voor het
bedrag dat bij uw tariefklasse hoort wordt de gehele financiële
administratie computermatig verwerkt. Wij maken elk jaar afspraken
met u in welke week u de facturen en dergelijke aan ons aanlevert.
Doorgaans loopt de frequentie van aanlevering gelijk met de periodes
waarover u de aangifte omzetbelasting moet indienen. De facturen
dienen op een vooraf afgesproken wijze te worden geordend. Na
verwerking van uw administratie ontvangt u van ons een overzicht
ten behoefte van uw aangifte omzetbelasting.
Na afloop
van het boekjaar stellen wij uw jaarrekening samen. De kosten
hiervan zijn inbegrepen in het vaste tarief. Een bespreking van
1 uur is eveneens inbegrepen. Klik hier
om naar de pagina kosten te gaan.
|